منتديات فوكها شوية
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

بناخد ايه من الرجاله غير الفشخره الكدابه

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Ensan
عضو فعال
عضو فعال
Ensan

بناخد ايه من الرجاله غير الفشخره الكدابه Empty
مُساهمةموضوع: بناخد ايه من الرجاله غير الفشخره الكدابه   بناخد ايه من الرجاله غير الفشخره الكدابه I_icon_minitimeالأحد يوليو 08, 2012 11:40 pm

" بناخد ايه من الرجاله غير حلاقة الدقن"

مش متجوزين يقولو يااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ه
امتى نتجوز [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
وشوفو لما بيتجوزو بيعملو ايه

اتفضلو شوفو [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

بحبك

بعد 6 اسابيع : بحبك بحبك بحبك ... بحبك[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
بعد 6 شهور : اكيد بحبك
بعد 6 سنين : يا ساااااااتر ! يعنى لو مش بحبك كنت هاتجوزك ليه ؟؟؟ [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

بعد الشغل
بعد 6 اسابيع : حبيبتي انا جيت من الشغل [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
بعد 6 شهور : انا رجعت
بعد 6 سنين : فين الاكل ؟؟ [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

جرس التليفون
بعد 6 اسابيع : حبيبتي فى حد عايزك على التليفون [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
بعد 6 شهور : التليفون دة ليكى
بعد 6 سنين : ماتردى ! انا عندى صداع[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

وقت الغدا
بعد 6 اسابيع : ماكنتش اعرف ان نفسك حلو اوى كدة [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
بعد 6 شهور : عاملة ايه النهاردة
بعد 6 سنين : بامية تانى[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

لما تشترى فستان جديد
بعد 6 اسابيع : مبروك ياحبيبتي , هياكل منك حتة
بعد 6 شهور : انتى جبتى فستان جديد تانى ؟
بعد 6 سنين : همم بكام ؟ [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

لما يتفرجوا على فيلم
بعد 6 اسابيع : تحبي نشوف فيلم ايه ؟
بعد 6 شهور : ماتقلبيش المحطة انا عايز الفيلم دة
بعد 6 سنين : انا رايح السينما , نامى انتى بقى [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

لما تعزم اصحابها
بعد 6 اسابيع : وماله [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] بيهم فى اى وقت
بعد 6 شهور : انتى كل اسبوعين هاتعزميلنا حد ؟
بعد 6 سنين : يوووووه دة مابقاش بيت [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

لما يروحو السوبر ماركت
بعد 6 اسابيع : تحبي تروحى انهى سوبر ماركت يا حياتى
بعد 6 شهور : وماله عم انور البقال ؟
بعد 6 سنين : انتى بتودى الاكل فين !؟؟[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

لما ييجى عيد ميلاده
بعد 6 اسابيع : معلش كان نفسي اجيبهولك الماظ [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
بعد 6 شهور : خدى 50 جنيه وهاتى اللى انتى عايزاه
بعد 6 سنين : مش عيد ميلادك كان السنة اللى فاتت هو كل سنة ولا ايه !؟ [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

فى العيد
بعد 6 اسابيع : حبيبتي الكحك والبسكوت برة على السفرة
بعد 6 شهور : مش واجب بقي مامتك تجيب لنا الكحك
بعد 6 سنين : مش لازم كحك السنة دى .. انتى تخنتى اوى [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

وهى رايحة للدكتور
بعد 6 اسابيع : حبيبتي قولي بى قبلها عشان اعمل حسابي فى الشغل
بعد 6 شهور : خدى مامتك ولا حد من صحابك
بعد 6 سنين : دكتور دكتوووووووور .. مانتى زى البمب اهو [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

المولود
المولود الاول : زى القمر .... شبهك
المولود التانى : شبه اخوه
المولود التالت : ياريت تخللى بالك المرة الجايه
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

Samir Maher
عضو مشارك
عضو مشارك
Samir Maher

بناخد ايه من الرجاله غير الفشخره الكدابه Empty
مُساهمةموضوع: رد: بناخد ايه من الرجاله غير الفشخره الكدابه   بناخد ايه من الرجاله غير الفشخره الكدابه I_icon_minitimeالإثنين يوليو 09, 2012 12:00 am

يعنى مش كل الرجاله

بناخد ايه من الرجاله غير الفشخره الكدابه
صفحة 1 من اصل 1